Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

ÅH VA SNURRIG JAG ÄR!

Gick upp klockan 8 för att jag skulle hinna göra iordnig mig till skolan (som började 10) (trodde jag) , Och gick som en galning till skolan för att inte komma försent. Kolalde i H&M katalogen som hade kommit, det är hur mycket fint som  helst i den katalogen som man bara vill ha! Och jag var helt inne i den, men kvart i 10 var jag bara tvungen att gå. Sen när jag kommer till skolan är INGA här , utom jag då. Så jag ringer till vanessa för att höra vart hon är, ibalnd kan det vara så att vi byter salar i sista sekunden, och då är hon typ där Kia bor, och det är en bit ifrån skolan, kanske 15 min?! Och så får jag reda på att vi börjar 10.25!!! Kul.. nu har jag både gått upp förtidigt och jag kunde kollat klart i H&M katalogen.. Men då har jag ju något att kolla när jag kommer hem :D

hjärta♥


Mina läsares kommentarer
Postat av: vanessa

haha,du är allt bra du : D " vart är du, vi börjar om 3 minuter?"

2010-01-11 @ 17:27:14
URL: http://softilera.garben.se

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0