Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

6 januari 2010!

God morgon! Sov lite längre än vad jag skulle, hoppsan! Tapeseraren skulle komma 9 och hade ställt klockan på halv 8. men gick upp 10 i 9 istället! Igår va det verkligen hemskt, jag kunde inte somna! Jag somnade säkert vid 2 på natten! Usch!!  I natt så hade jag hur tråkigt som hellst när jag inte kunde sova, så vid 1 s¨å slipade jag det jag hade spaklat under dagen!

Nu har tapetseran kommit, härligt att få mitt rum som nytt igen! Nu ska alla speglar upp och tavlor :D Åh vad jag är glad!
Drömde en sån himla konstigt dröm i natt. Den va verkligen så himka osann så det finns inte! Nu ska jag in i duschen, sedan ska jag ner till stan! Är ju trettondagen, så får se om dom har öppet!

När jag satt och åt frukost, så hittade jag en ny katalog med massa kläder och skor och sånt i! Ni ska bara veta vad jag vill ha typ allt i den katalogen. Allt var så himla fint och sommrigt! Och alla skor!! Åh , alla gladiatorskor med en klack på och .. åh jag är kär! Just nu skulle jag vilja jobba och tjäna massor av pengar så jag kan löpa precis det jag vill och ha ett rum med bara massa fina skor och kläder och framförallt väskor!!


Nu måste jag kila, kolla ut genom fönster och det snöar!! Buhuhu, Nu kanske jag inte kan gå i mina pumps som planerat :(

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0