Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

5 januari 2010

Nu har jag städat klart, har tillochmed spacklat igen hål och tagit ner hyllor och gardiner. Så just nu stå det bara en säng och en soffa i mitt rum, och en byrå och 2 tv apparater och en kista. Den ena tvn ska tillnkällaren,kistan till vardagsrummet, vilket även sängen och soffan ska. sen får jag se vart jag ställer den andra tvn och byårn. 
  Snart kommer mamma hem och då ska hon få steka mina pannkakor. Pannkakor är så himla gott och jag har inte ätit det på evigheter! kurrar verkligen i magen, har varit alldeles för upptagen med att städa så har glömt bort att äta ! Tokigt!
 Nu funderrar jag på hur jag ska möblera om,  skulle verkligen behöva hjälp med det. Men jag ska nog tänka ut något!

Nu ska jag duscha, känner mig så ofräch. Har gått runt i klänning och sett ut som en katt hela dagen. Inte min grej direkt!  Har även gått runt i mina pumps en hel del! För detta året har jag lovat mkig själv att gå mer i pumps! Inte för att jag tror att jag kommer göra det, men ändå. Det finns så mycket otroligt snygga högklackat så det finns inte. Men jag tycker jag är för lång för sånt, men får väl intala mig själv att jag inte är det. Ät ju faktiskt 174 cm lång! Jag är som bambi på hal is i klackar, ingen hit!

2 dagar kva till skolan börjar, surt!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0