Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

3 januari 2010

God morgon! Sovit skönt? Jag med! Just nu håller jag på att äta min frukost som består av risgrynsgröt ! Visst är det gott? Fast jag har ju tröttnat lite på det när det nästan är det änd jag kan äta!Ska nog ta ett glas juice!
Shit va det snöade igår! Märkte ni också av det? Det va rena rama snökaoset! och nu ligger det säkert en meter snö på backen! Härligt!

jag och mamma har pratat lite om vad jag ska ha och äta hos mormor nu när vi ska dit! Som sagt, min morbror fyller ju år idag,  21 år!  Men mormor har inte tänkt på att jag är glutenallergiker så jag  måste ta med mig egen mat! Och vet inte vad jag ska ta med mig! Dom ska äta mackor och sedan fika, men jag är inte sugen på fika! Det nya året ska inte inledas med att fika! Nej frukt vill jag nog ha med mig! Så blir det!

Kan ju också säga att jag inte städade speciellt mycket igår, utan spelade alfapet istället. Jag vann ;)
Men idag så MÅSTE jag faktiskt städa, imorgon kommer ju tapeseraren och då måste allt vara borta från mitt rum och allt ska vara städat!

Nu ska jag fixa iordning mig, vid halv 2 ska vi vara hos mormor ! Självklart tar jag med mig datorn!


fin bild på mig, fasten och maja! längtar tillbaka som tusan!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0