Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

10 januari 2010

JAG VANN STORT ÖVER MAMMA PÅ YATZY!!  Okej, okej.. Jag ska var ärlig, jag förlorade båda gångerna! Helt otroligt! Vilken otur man kan ha. Men jag ska ta revanch senare!

Är så trött på vintern nu. Vill ligga ute på en filt och sola och lyssna på bra musik och känna att det bränner på kroppen! Men nej, jag får sitta inne och lyssna på bra musik i tjocka byxor och tröja istället!! Såå.. när jag skulle ner till tvättstugan så tog jag på mig en fin sommarklänning och mina pumps, det kändes väldigt bra och det kändes mer somrigt än att ha på sig mycket kläder! jag va lixom de 3 S:en. Snygg, Sexig och Singel! Även om det var lite vingligt med pumps eftersom jag inte är så himla bra  än på att gå i högreskor än converse som är det jag alltid går med! Räknade mina converse och jag har 7 par. Ganska mycket tycker jag, men jag har ett par som jag måste ha. Ett par bruna i skinn, det är så himla snygga och skulle kunna döda för skorna! Men så långt ska det inte behöva gå att jag ska sticka kniven i någen. Nej nej, när pengarna rullat in så blir det nog ett par sådana. Ja, men hur var det nhu med att jag skulle gå mer i pumps än converse? Nu i vinter och våren är det converse och mina nya Fred perry skor som gäller, i sommar blir det pumps och converse! Fred Perry;na ställs in i garderoben uner vår och sommar, det är fobrade och det kommer bli för varmt att ha dom på sig!
Hoppas verkligen det blir en sommrig sommar, om ni förstårr vad jag menar. De flesta sommrarna har varit mest regninga och molniga. Det va bättre förr, som älder brukar säga. Då det var sommar när det var sommar och vinter när det skulle var vinter och alla hade jobb!

Snart ska jag även gå ner till affären! Efterrätten till min middag ska bli banan och choklad i ugn! Åh så gott! Hoppas det blir träning idag!



Här är min snygga plånbok, var bara tvungen att läga in en bild på den. Typ kär i den. Oj va jag är kär i mycket haha. Min plånbok, Lady GaGa, pumps, Ke$ha, ja säkert mycket mer. Som min dataor!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0