Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

JOJJE is the shit

Jo, nu sitter jag och snackar med Jojje och han är helt fashinerad (?) över att man kan tjäna pengar genom att blogga! Så när han fick reda på ett jag blogga så ville han vara med i min blogg ;D Just nu letar han upp en bild på sig som jag ska lägga upp på honom snart!  Jojje är enligt sig själv snygg, as cool och har mycket muskler, inget gäddhäng asså. TYVÄRR är han inte singel, utan alskar sin "kajsosarius" Kajsa helt enkelt!
Och bara så ni vet är detta inlägg bara tillägnat till Jojje eftersom han bad om det så snällt !


Han säger även att han typ är bäst, men det vet ju alla att det inte stämmer, right? Jag om någon är ju bäst! och lyssnar på tigerarmy och alkaline trio!
Hade han varit singel kunde ni självklart fått hans nummer ALLA 16.000 besökare, men ja, han är ju upptagen! Vi får ge all lycka till jojje och kajsa!


han i hatten är jojje , den andra är mr overgarrd. men han vet jag inget om!


Hoppas du är glad nu jojje, nu vet alla om att du har stora muskler och är as cool !

Mina läsares kommentarer
Postat av: Jojje

Aa jag är bra grym ändå om jag tänker efter :)

2010-02-09 @ 19:29:14
Postat av: Jojjes syster

Haha.. Min lillebror är allt för härlig han. ;) mycket speciell och underbar person :D <3 förstår att du var tvungen att deldela honom ett helt blogg inlägg ;)

2010-02-10 @ 10:48:40

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0