Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

NEW INN. jofama by kenza

Hej på er. Kom precis hem, åh va skönt! Bussen vi skulle ta hem kom lite försent vilket gjorde att bussen vi skulle byta till åkte från oss, typiskt ! Men vi fick vara på torp i 2 timmar istället. Medan vi gick och strosa bland affärer så hittade jag en hur fin vår jacka som helst. En Jofama by Kenza. Och en sådan fick det bli!





ganska dyrt, men tack farfar! :D





älskar det blommiga tyget! perfekt till vår och sommaren! Super snygg!

här är mina söra tvålar som jag gjorde tidigare idag, lova ju att visa dom !



he-he!

Nu ska jag fixa mig lite inför läggdags , ni får ha det fint så hörs vi imorgon! Slutar 4, men har ju sovmorgon till 10 ! väldans gott!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0