Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

just nu älskar jag snön

vaknade hur tidigt som helst iadg, redan klockan 7. Men vid 20 över var jag tvungen att gå upp. Farfar hade redan gått ut och börjat skotta av parkeringen som låg täckt med snö. Så jag började göra risgrynsgröt och sen fick jag ropa in farfar så att vi kunde äta frukost tillsammans. Sedan gick jag med ut och skottade  altanen medan farfar skottade av all snö på taket.  Han hade gjort en liten  snöhög där jag hoppasde ifrån, var hur kul som hellst, speciellt när jag snurrade ;D



sälen pannband och skövde komun jacka, fan va jag är snygg! haha


kommer en vidoe senare på mig, men just nu vill den inte laddas upp!

ska gå och handla nu, blir melodifestivalen och tacos ! härligt!

Mina läsares kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag måste säga att din blogg har blivit riktigt mysig ;)

2010-02-06 @ 10:40:58

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0