Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

keep holding on

Nu så. Nu är jag i stugan och allt gick bra.
Dagen började med att jag vaknade vig 6 av mig själv och låg kvar i sängen och smsa tills 7. Sedan så gick jag upp och gick till skolan. Hade  idrott och samhäll. fick gå lite tidigare eftersom jag skulle på begravning. Det va inte alls jobbigt, men tänkte mest på farmor och då blev det jobbigt. Sedan blev det  att snabbt springa där ifrån och ta bussen till stugan. Från uddevalla åkte jag och farfar som ungdom haha. han fatta inte vad jag snacka om och han fatta typ inte svenska heller. Men det va najs.  Sedan handla vi och gick upp tillstugan . så nu sitter jag i soffan full med mat i magen och knaprar på daim bitar. så härligt. om nån timma är det lets dance,  vilket jag absolut ska kolla på. Missat 2 avsnitt så hoppas att inte  elin åkt ut bara!

Nu ska jag njuta av att vara här och sätta mig vid brasan och värma mig! Hoppas  ni får en fantastisk kväll . puss

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0