Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

5/5toasters!

Sådär, då va skolan av klarad och jag behöver inte åka dit förens på fredag.  Som ni då förstår har vi flörtat lite med Mackan och vi behöver inte ha någon samhällskunska. HÄRLIGT säger vi åt det!
Lyckligtvis hade min VeckoRevyn droppat ner i brevlådan så jag har något att göra imorgon och jag behöve rinte ens gå utanför dörren, perfekt! Håller på att löra korsordet, men jag är ingen korsordsmänniska fså jag får höra med Maja när hon köpt tidningen och vi ska löra tillsammans! Va så länge sen jag träffade henne nu. Men så blir det när man har skola, träning och nästan pojkvän. 

På fredag ska jag på begravning, sedan blir det att åka till stugan med farfar. Vi stannar nog tills på söndag, beror på om vattnet frysigt eller inte. Ska bli super skönt att komma dit. Vet att det är en sommarstuga, men vem säger att man inte kan åka dit på vintern med? Ska få en sak när vi är där, men det får ni se när det blir bestämt. Ska kanske hämta ut den imorgon., när jag är ledig. Då kan farfar säkert pappa på att bjuda mig på mat med, slipper jag laga mat hemma, för tyvärr är jag ingen kock som jag skulle vilja vara!

Ska ringa till taxin snart och förboka den! Nej jag skoja bara, har inte råd med sånt, tar miljövänliga bussen och använder mina ben det sista!

När jag va på väg till skolan så såg jag en hur lång istapp som helst!  Den är säkert nästan 2 meter lång!! Så va tvungen att ta kort på den! ;D



ner se mina 2 små röda streck? så lång och den, och ni ser ju vart fönstret slutar? och den är säkert en halvmeter till! otroligt!

Men nu ska jag ta på mig mina varma uggs ocg gå till affären och köpa alldelesför nyttiga saker och sedan kolla på en film! Ska bli skönt att slappna av och bara ligga ner utan att behöva stressa runt.

i mitt horoskop står att att kärlek och sex får 5 av 5 , och att jag ska sväva på rosa moln. Kanske hitta min dröm prins under denna månad?! Hoppas hoppas! Men skönt att vara singel faktikskt, elelr hur singel brudar?

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0