Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

paaauuuus!

Nu är det snart 2 dygn sen jag bloggade och det beror på att jag prioretarar skolan först och jag pluggade söndags och måndags. Visst borde jag blogga ändå men har inte riktigt kännt att jag haft tid.  Igår så hade vi bara 2 lektioner, en matte på morganon och historia vid halv 3. Undertiden var jag hemma och sedan gick jag till stan och köpte mig en chailatte och sedan gick jag tillbaka till skolan.

Gick snabbt på Hm och fick se denna sjukt snygga väska som passar perfekt till klänning , kjol och shorts!



den finns även i brunt och kostar bara 129 kronor. perfekt!

Just nu gör jag iordning mat, blir köttfärsås och ris. Jag vet nu tycker säkert att det låter konstigt men det är nog ganska gott. Måste testa iallafall. berätta mer sen hur det smakade !




Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0