Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

usch

Åh herre gud, (nej är inte kristen, är inte alls troende )! Vill inte ens tänka på när jag skrev sist, 5 dagar faktiskt. Fy på mig.  Och faktum är att jag inte har så mycket att säga.

kan säga att på allahjärtans dag så bakade jag smaskiga vaniljbullar. jättegottfaktiskt. Sen i veckan har jag inte gjort så mycket, mycket plugg faktiskt, fick 2 poäng från mvg på ett prov jag hade i skolan..
 Och snart är det höstlov!! eller skrev jag höstlov? menade ju sportlov ! vet inte riktigt vad jag ska göra men lovar att det kommer en uppdatering om vad jag gör, lovar!  

nej nu är det skidskytte, ha det bra orkar inte blogga mer.. 


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0