Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

hejsan hoppsan lillebror

Jo, mitt internett är fortfarande ut funktion, men så kom jag på att jag har ju mitt mobilabredband, så det surfar jag på nu. Jaja, helt ointresant, och här kommer mer ointresanta saker.
Igår ställde jag mobilen på 06:45 och så imorses så ställde jag den på Snooze (vilket jag alltid gör, dum vana) men idag så orkade jag inte snooza så jag stänge av den eftersom jag va pigg. Men tror ni inte att jag somnar om, jo det gör jag och så vaknar jag när den är 07:35 LYCKAT! Fick skynda mig att packa och äta, självklart glömmer jag typ det viktigaste , BH så idag fick det bli en  dag utan BH. Men det va lugnt, ingen märkte nått och vi hade bara en lektion ;)

Just nu sitter jag och lyssnar på min favoritlåt, angels on the moon med thriving ivory. Måste en av de bästa låtarna som finns, så fin är det!

Detta blir TROLIGEN det sista inlägget för idag, för jag, Sara, Vanessa, Isabelle, Johanna och Elma ska hem till Alex och äta tacos. Där kommer även Alex "prins" (som hon kallar honom) vara, och några av hans kompisar. Vi ska även sova där, kommer inte hem annars, så hon är snäll och låter oss sova där ! :) 

Imorgon blir det först avv vara med min älskade Maja , sedan ska vi hem till Albin och käka mer tacos. Tacos 2 dagar i rad är nya grejen tror jag ;D

Men jag hinner blogga innan jag ska vara med  Maja imrogon, förhoppningsvis!

Nu ska jag hoppa in i duschen, jo det blir nog en till outfits bild innan jag dra mig!



Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0