Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

MVG till mig!

Tjena! Kom nyss hem. Inte från skolan, men från stan!
Idag så hade vi historia, och körutbildning. Gjorde ett prov som jag  pluggat lite , och jag gick självklart MVG! Haha okej, det va inte självklart, men jag fick iallafall MVG. 46/50. Stolt som fan!
Sen var vi på studiebesök på sjukhuset. hos en kurator. Måste säga att det va det tråkigaste studiebesöket jag varit på. Det som va kul va när hon gjorde något grisljud och jag kunde inte kolla mig för skratt,  och inte tjejerna heller. haha!
Sedan var det bara att vänta på Resecentrum med Vanessa medan hon åt pommes och väntade på Malin som hon skulle till Götet med! När jag kom hem gjorde jag iordning misslyckad wook, alla borde veta vid detta lagret att jag verkligen inte kan göra mat eller baka!! Inte ens kokra gröt, detta är ju katastrof!

Ni kanske undrade vad jag gjorde i stan? Och jag lånade lite böcker med glutanfria saker, måste ha en sånt nu när jag inte äter gluten!

Nu ska jag kolla på lite film och äta lite kvällsmat.  Ha en fin kväll, ♥



jag med min nya Jofama by Kenza skinnjacka!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0