Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

time for bed

Har precis sett klart 2 filmer. Vilken film tittare jag har blivit.  Den ena var "this is it" med M.J och den andra var "my sister keepers" tror jag att den hette. Bå da var hur bar som hellst och den sista filmen var jag nära på att böla flera gånger. Jag riktigt kännde hur det sved i halsen och tårarna ville bara spruta ut. Men de kom aldrig. 
Imorgon vid 11 tiden ska jag möta upp farfar i stan, vi ska gå till banken och ta ut pengar ( min farfar är väldigt synskadad och han behöver lite hjälp med att skriva och hitta) sedan va vi äta lunch. Blir kanske att köpa min **** som jag hoppas att jag får imorgon! :D   men ska inte hoppas allt för mycket!

Klockan är nu 22 och jag ska faktiskt gå och lägga mig, och ta bort mitt smink.

god natt!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0