Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

lov lov lov..

tjena tjena.  Jo det är ju lov och då har jag så mycket att göra. I måndags var jag på lager 157 där jag hittade en randigt tröja, en tröja med en stad på, en hood och ett par "serietidningsleggings" . Snygga som tusan. Sedan blev det en tripp till Ullared, handlade mycket bra-att-ha-saker  där. Inga kläder dock, men det har sina andledningar.Gillar inte kvaliten.

I tisdags passade jag min lilla syster och vi badade på Vattenpalatset.  I onsdags var jag, josefine, wo och albin på överby och kikade efter party kläder. (är ju fest imorogn) Hittade inget tyärr. I torsdags så var jag i stugan, skottade lite snö och sånt. Det har ju kommit enormt mycket snö nu det sista! Sedan blev det till Torp där jag hittade en snygg kjol och en passande hallonröd topp. Kommer bli superb! På kvällen blev det jordgubbs-ansiktsmask!

Idag ska jag josefine och maja till torp och hitta kläder åt dom, jag ska även köpa strumpbyxor och ett halsband!

nu åker dom från maja, så jag borde gör mig iording!

Mina läsares kommentarer
Postat av: Nathalie

lager 157 (Y)

2010-02-27 @ 13:55:36

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0