Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

killar = ehm..

Åh tack Nathalie för din snälla kommentar. Jag ska fixa lite till så ska den bli mer mysig! Men det blir inte för ens i början av mars!

Just nu sitter jag och pluggar lite, Marcus sa att jag var Gud, och tydligen någon partiledare också ( fatta inte riktigt vad han mena haha) så jag fick lämna in läxan i helgen istället för igår ,fredag. Så just nu jobbar jag nästan förfullt. Sjunger, dansar och gör lite andra viktiga saker också. Grejar lite med mr Touch som behöver mycket ompyssling. Tillockmed farfar gillar honom. Han gillar att man kan lägga in bilder och sånt haha.

Just nu väntar jag på ett onödigt sms från en annan marcus, igår orkade han inte med mig haha. och nu är klcokan snart 2 och har ännu inte fått något sms, sju sovare ! Skit sam, jag bryr mig ju inte ens , han är ett ex och sånna ska man väl lägga lite åtsidan och skaffa nya pojkvänner? Nej jag vill va singel, det är så jävla skönt måste jag säga! Ska nog va singel hela mitt liv! Eller nej det ska jag inte alls det, jag måste ju någon gång i mitt liv gå på parmiddag , för det är ju så töntigt så det måste man ju bara gå på inna livet tar slut. Och sen vill jag gifta mig, gå i en vit fin klänning och känna mig vacker .  Men sen ska jag nog vara singel, killar är ju bara problem, eller är det jag som är ett probelm? Nej det är klart det inte är. Nu ska jag inte skriva massa dumma saker om killar för ibland är de ju bara för underbara och mysiga. Och jag vill faktiskt ha en pojkvän, om ett år eller 2 . Inte just nu iallafall. Ehh, nu ska jag kolla kläder och nätshoppa. Nästa vecka blir det självklart Göteborg ochdå ska det inhandlas en klänning till Josefines 18års fest.

♥♥

Mina läsares kommentarer
Postat av: FEBBS

hej du! :D, 3 st, röd, rosa och gul :D<33

2010-02-06 @ 18:13:05
URL: http://febbs.se

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0