Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

JAAAAA! :D

Åh va glad jag är nu. salem al-fakir hade ju en superb låt!nu ska jag njuta av hans låt som kommer igen, sedan hoppas jag att Ola går vidare till glovben. Silvrs rörelser va ju inte direkt svåra att lära sig, bara lite rörelser med armarna!


keep on walking, i better keep on walking..

imorgon vet jag inte om jag kommer blogga innan jag åker hem, men blir kanske så. Ska iallafall ta bussen 14;20 så vid halv 4 är jag hemma.  Ska bli skönt faktiskt, men skulle ändå vilka stanna kvar här några dagar till!

god natt så hörs vi imorgon! hjärta

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0