Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

God morgon

Hej och god morgon på er. Nu ligger jag här med min mr touch och lyssnar på musik och bloggar, ja den är lite som en hand dator! När jag vaknade hade jag fått 6 SMS haha alla måste älska mig . Jag kan också säga att jag egentligen ska sova nu och vakna vid 9 men jaaa jag vakna kvart i 6 istället inte lika kul... Funderar på att kolla lite film men nä det får nog bli tv istället! Nej vet ni vad jag ska göra? Nej det är klat ni inte vet men jag ska göra mig en orentlig frukost och bara sitta och mysa. Låtr inte det som en bra ide ? Jo det gör det! Ha det så fint. Blir säkert en lite senare uppdatering också! Puss

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0