Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

god morgon

hur fan kunde Timotej gå vidare till Globen? Detta måste vara den konstigaste delfinalen någonsin. Och alkazar, de skulle ju gå till globen, inte andra chansen. Och elin lantos låt, doctor doctor.. måste bara säga att jag älskade den. Fan jag skulle ringt och röstat!



Men livet går vidare ändå.

Idag ska jag inte göra något, är tyvärrr insnöad. Okej, kanske inte lika illa som de som bor uppåt, men vi har ju mer snö än de som  bor i göteborg. Va kan vi ha? typ.. 2 meter snö iallafall. Det är ingen hit vill jag lova.

nu ska jag äta frukost, sitter tyärr och äter godis, IGEN. Ätit det sen i torsdags nu haha. Bikinikroppen, här kommer jag  ;D

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0