Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

don't bring flowers after im dead

Hej på er, om en timma är jag påväg mot bussen! Har precis ätit och gjort tvålar. Så just nu står dom inne i kylen och blir kalla!  Ni ska allt få se dom! Dom är ganska söta!

Idag har det varit en liten städdag, eller ja.. jag har lyssnat på musik och sagt åt farfar att han ska städa! Men jag ska allt hjälpa gubben!
Denna helgen har jag varit super dukitig, enlig miig själv då. Jag har skrivit nästan 3 sidor dataskrivet av min samhällskunskapsläxa och skickat i väg den via mail. Jag har gjort människan social och kulturellt läxan, jag har skottat altanan farmör min lilla stuga och jag har tagit massa fina kort från taket och hoppat från taket till snöhögen som farfar skottat!  läskigt men kul! :D Och jag har gjort mat varje dag ! nu ska jag och farfar spela kort. så vi får höras sen, ska visa tvålarna också! men dom är inte klara än!



Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0