Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

bloggaren är tillbaka!

GOD MORGON GOD MORGON! Eller tjaa... jag gick upp vid 7 för att tvätta så för mig är det ingen direkt "god morgon".  Men skönt att komma upp tidigt även om det är lov, sjukt att jag säger så va?

Just nu städar jag lite och lyssar på awesome musik och läser självklart lite bloggar. Det är en del av mitt liv typ.
Igår blev det film, godis och frukt , massa mysigt! Kollar på filmen, 5 days. riktigt bra faktiskt, men det är typ olika avsnitt , men det är inget box , utan film. aja jag et inte, den är lite mystisk. Iallafall så kollade jag lite på den igår. Hade tänkt lägga en liten ansiktsmask eftersom finnar och dylikt kommer upp nu när jag ätit massa godis ( vet att det är en myt , men bättre att säga att jag får finnar av godis än att jag får finnar bara sådär. ) Faktum är att jag inte får finnar så ofta, skönt det. Hade fått panik och känt mig lite "äcklig" om jag hade haft finnar överallt.

Nu ska jag städa vidare, sedan blir det melodifestivalen med lyxmat. Hel grillad oxfile med rotgrönsaker och rödvinssås. Låter toppen och är toppen



gammal härlig bild, eller inte.. men har inga bilder, tyvärr!


over and out - över och ut

Mina läsares kommentarer
Postat av: Nathalie

du är så söt min vän<3

2010-02-20 @ 13:40:55

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0