Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

blekta jeans och min dag

Hej på er! En väldans tråkig dag i skolan, sjukvård och matte. HUR roligt kan det bli? Fick iallafall träffat Maja och Josefine, min älsklingar! Ni betyder vldigt mycket för mig!  ♥  Ska faktiskt träffa Maja på lördag, och Josefine med för den delan, men det blir lite senare. Så ska vi mysa och äta gott! Jag och Maja har bestämmt att vi ska iallafall träffas en gång i vecken, eftersom vi träffas så himla sällen, säkert en gång per månad bara och det är inte okej när man är bästa vänner!
Imorgon ska vi på studiebesök på sjukhuset, till logoperden lättare sagt ( en som håller på med tal) . Ska bli urtråkigt eftersom jag inte är intreserad av sånt.  Och innan det ska jag ha prov i körutbildinings grejs, har läst igenom det en gång, men det får räcka, mamma ska även förhöra mig. Fnderar hur det ska gå, just nu ligger hon och sover, typiskt! 

Hittade ett par snygga jeans, men frågan är VAD NI TYCKER?!

 

Själv tycker jag att de är jättesnygga!!




Mina läsares kommentarer
Postat av: emma

Dom var inte allt för snygga, inte på bild iallfall, men kanske sitter gör snyggt på

2010-02-10 @ 10:50:58

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0