Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

baby i can feel your halo, HALOOO

Sådär, städningen är klar och jag har börjat ta på mig "vanliga kläder" . Sprang runt i mjukis klädsel , vilket är superskönt men det blir så varmt och städa i sånt !
Laddar upp bilder från förrahelgen , som tillbringades hos Alex. Alla bara frågar mig hela tiden när jag ska lägga ut fotona, och nu kommer det äntligen. fast på facebook, så vill ni se dom, lägg till caroline göransson på er vänlista!

Snart ska jag faktiskt äta, har ätit godis hela morgonen. men nu ska det bli ganska gott med mat . Sedan ska jag och mamma ner till stan och handla inför våran kväll. Mamma och dotter kväll, känns skönt efter som att jag sällan träffar mamma.

Funderar även på att vara med i Kenzas tävling, då man kan vinna en data och bredband, men då måste jag skriva på min blogg om varför jag ska vinna den. Såå.. ja, jag vet inte!

över och ut!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0