Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

4 februari 2010

God morgon alla bloggläsare!
Sitter nu med väldoftande nybakat bröd , te och ett stekt ägg. Väldigt gott. Orsaken till att jag bloggar när jag äter frukost är att jag ska till stan snart där jag ska möta upp farfar. Mina kompisar går ju som sagt i skolan, medan jag är ledig idag! 
Blev tyvärr inga nyttigheter jag köpte igår, utan jag köpte glass och choklad. Är det ett teckan på att jag ska ha lingonveckan snart? Det måste vara det, det är ju helt sjukt hur sötsugen man är , både en vecka innan mensen och under mensen. Det betyder ju att vi är sötsugna och antagligen tjockar oss  i ett halvår. Inte konstigt att vi tjejer har med kull än er killar!  Inte rättvist.

Nu ska jag ta på mig, blir kanske en dresscode sen, har inte riktigt bestämt mig vd jag ska ha på mig än !  och jag måste bara hinna måla mina naglar, det är ju nästan det viktigaste att ha ffrächa naglar. Därför ska jag därför piffa upp dom med mitt nya nagellack som är blodrött! älskar det!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0