Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

13 februari 2010

Hej på er. Kvällen igår va självklart fantastiskt! Vi  gjorde tacos och dansade. Älskar att dansa faktiskt, även om det kanske inte alltid ser så bra ut så älskar jag att vara ute på dansgolvet! 
När vi tjejer ätit klart så kom alle och tuban, roliga pojkar det. Lärde dom agadoo dansen, så jävla kul asså. Filmade men allt va bara svart, tyvärr.

Idag träffade jag Maja, kollade lite på stan och tog en fika. Skulle åkt till Albin nu egentligen, men jag har feber och känner mig helt utmattad, inte konstigt när jag la mig halv 6 och väcktes av att josefine ringde mig vid halv 12, haha! Men nu har jag iallafall feber och nyser och är super snuvig! Mindrekul..

Så nu ska jag lägga mig i sängen och vänta på att melodifestvalen ska börja, tillsdess så blir det lite OS!


BILDER FRÅN IGÅR, FREDAG!

sara, isabelle och jag


sara och jag . elmas fingrar med ;D


smygbögarna alle och tuban !


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0