Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Varm dag!

Hallå! Nu är jag tillbaka i lägenheten! Har varit på stan med Maja, vi har både fikat och ätit. Och självklart kom jag inte hem utan någon påse utan jag fick köpte mig ett par solglasögon i detta fina väder. Jag känner att mina rosa solglasögon får läggas undan ett bra tag!

Asså, egentligen så gillar jag inte såna här, för det passar verkligen inte mig! Men jag kände attdet får se lite knäppt ut, för såna här måste jag ju bara ha!  Fick tillochmed ett par helt nya, sa att jag inte ville ha några som andra tallat på. Och så sparng hon och hämtade nya åt mig på lagret! ;D

Gina Tricot 59 :-

 

Just nu så ska Maja ha pass. Vilket innebär att hon lär mindre barn taekwondo! Men när hon är klar så ska jag till henne och mysa! :d♥

 


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0