Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

God morgon mina solstrålar!

GOD MORGON! Sitter här med ansiktsmask. Både jag och mamma har lagt märke till att finnarna har börjat komma upp. Använder knappt smink länge, men jag tror det kan bero på stress. Jobbet på sjukhuset är stressigt och det blir lite sömn när man ska upp klockan 5 på morgonen! Men nu sitter jag här iallafall med en ansikstmask och hppas på att de onda sakerna i ansiktet ska försvinna! Plus att jag behöver göra en nummer 2 på toa, men det är ju en annan sak! ;D

Fick en liten kommentar av Nathalie om att jag skulle lägga ut lite bloggare på bloggen, som bor i Trollhättan och lite andra ställen ;) Men då måste jag säga att jag läser vissa  THN bloggare ibland, men jag kan säga att jag inte gillar deras bloggar alls. De skriver sällan och de skriver saker som inte intresserar mig!

Men jag har 3 bloggare från Trollhättan jag läsar nån gång i veckan, och det är maja, wo och josefine som skriver i bloggen "meandmytwothridhalf.blogg.se" . De skriver om lite olika saker, och varje dag ska de skriva om "veckan snygging" "veckans drink" och så, men tyvärr så har det nog inte gått så bra för den bloggen. De uppdaterar mer än sällen! Vilket är ganska tråkigt, hade nog varit en rolig blogg!

Sedan har vi Vanessa som driver "softilera.garben.se" . I den bloggen står det mycket om hennes liv och var hon gör om dagarna. Även ganska dålig uppdatering där!

Isabelle har bloggen "iiiisabelles.blogg.se" . Även den bloggen innehåller mycket om hennes vargdag. Som skola, resor och livet!

Sen har vi bloggare i Trollhättan som är mer än tråkiga som inte ens är värda att nämnas ;)

Och utanför Trollhättan så läser jag bloggen "Febbs.se" som är en så kallad modeblogg. Mycket kläder läggs upp på bloggan varje dag!

Sedan gillar jag även Leahs blogg "leahstankar.blogg.se" som är en sexblogg. Mycker om olika ställingar i 3D och andra tips om sex och rakning! Men denna bloggen kollar jgag sällen, men den är nästan ett måste en gång i månaden iallafall ;)

Sedan hittade jag en blogg idag "jonesochgiftet.blogg.se" . Tråkigt namn men UNDERBARA bilder! Kolla in henne, ni kommer inte ångra er!

Sedan kollar jag självklart alla Sthlm bloggare, desireenilsson.blogg.se (dessie.se fungerar inte längre) kenzas.se , rahlenfeldt.se , gaybloggen.com , paow.se , tyras.se , blondinbella.se , dennism.se och alla de andra!

Nu ska jag duscha, sedan blir det att dra iväg till Maja! Blir att sova med henne i natt! Mysigt! Hoppas jag får tillfälle att skriva mer på bloggen!

Men jag måste säga att det är jättekul att ni skriver till mig om vad jag ska  skriva om! Det gillas verkligen!

 

Denna bilden är tagen på mig och Maja förra årets april. Då var vi på väg till hennes stuga i .. långt bort i Sverige!Typ Kållekärr eller något heter det ;)

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0