Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

dumpa honom

Åh så gott det är med nybakat bröd, tycker ni inte det? Sitter med mitt bröd och kollar på film, Dumpa honom! Hahah konstigt det lät, oftasr säger man kanske ; sitter med min pojkvän och kollar film. Men har man ingen pojkvän då blir det lite svårt att säga så. Men jag ska vara ärlig och säga att jag inte orkar blogga mer idag. Imorgonblir det att gå ut på morgonen , om vädret tilllåter såklart! Vid 2 ska jag som sagt till mormor och äta påskmat. Måste ta med min egna mat eftersom jag är gluten och ingen vill anpassa sig till det! Äh, det går bra det med.

Ha en fin kväll!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0