Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

VALBORG

Yess! Äntligen är skolan slut, för denna veckan! Skulle inte sluta förens vid 2 idag men våran lärare orkade inte med oss så vi fick sluta, gött!

Just nu så sitter jag och äter daimglass, är det asgott eller är det tyå jättegott? I love it.

Sjukt trisst väder är det också, vafan.. Vart är solen? Blir nog ingen grillning dessvärre, stek ser det ut som det blir. FAN! Men hoppas på att jag kan träffa Josefine snart så att vi kan göra iordning oss inför kvällen. Maja ska ju träna till 7 ikväll, fan va gött. Jag med kanske ska göra det?  Den som lever får se!

Vad ska ni hitta på ikväll på Valborg? Som sagt det blir mat , hoppas på grillning men blir nog stekning istället. Sedan myser vi och drar på någn fest. Blir detsom jag vill så blir det Knorren !
Hmm, outfit? JAG VET INTE! Ska det bli skitväder kär jag nog på jeans eller leggning, fast det gör jag nog även om det blir skitväder haha!

Nu ska jag ta något att äta, sedan hämtar Josefine upp mig vid halv 5 så ska vi greja med båtar. Vet inte vad hon snacka om, men visst jag är på haha. Kan bli kul om jag känner henne rätt.

Jo förresten, anledningen eller "bortförklaringen" varför jag inte skrev igår var för att efter träningen vid halv 9 så stacka jag hem till Maja och sov hos henne. Mysigt värre. Hennes brors chihuahua var där med, Elvis. För söt alltså!


Nej nu ska jag kolla lite vad jag ska ha på mig och så ska jag käka något litet, åt ju glass nyss så mätt som en gris är jag egentligen ;)


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0