Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

saknar alla er !

Ja, nu vart jag hemma.  Och ni som underar så gick det inte så bra med körningen. Jag och dragläge kommer nog inte gå så bra ihop!

Skulle egentligen sovit hos min bästa imorogn. Men vi ska nog ta en fika imorogn istället ser ddet ut som. Synd för jag hade tyckt att det varit kul med lite sleep-over. Men fika passar fint det med, i Vänersborg (även kallat rövhålen, som vi Trollhättebor säger om den staden) . Blir säker att dra hem till Alex sedan efteråt, fun fun. Saknat dig! ♥
Har kommit på att jag saknar väldigt mycket. Alla gamla frida vänner, Jamina (älskar dig), Sara (du är bäst) och Rickard från Halmstad. Saknar även alla andra från Halmstad, men de är ju dom jag kommit närmnast! Sedan hr vi ju Dennis från Halmstad, kan ju inte sluta skratta åt honom! Sedan matesen från klassen. Alexandra , Sara, Elma, Johanna, Belle, och Vanessa. Vanessa saknar jag ju inte lika mycket eftersom vi träffas mycket på apun! Sedan alla gamla ex. Man vill ju inte ha något med de att göra, men de är ju ändå personer man saknar. Sedan saknar jag alla sommrar då man träffat så himla mycket människor som man tycket om så mycket som man inte träffar. Vem känner inte igen ; Vi måste bara träffas igen, och väldigt mycket! Vi får inte tappa kontakten! . Ja vem känner inte igen det? Och det är ju precis tvärt om som händer. Man pratar en vecka, sen så hörs man knapp av. Det är riktigt synd faktiskt!  Nu ska jag sätta på en go film som Fasten brukar säga. Ska bli gott och koppla av faktiskt! Hör av er på mobilen om ni vill träffas!  ♥

Sara, Belle och Jag


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0