Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

ÖVERBY

Nu är jag hemma, skolkar jag? Nej då. Vi hade tydligen bara en lektion idag, historia helvetet. Nej men det va en kille som kom och berättade om Trollhättans historia, riktigt intressant faktiskt! Men nu sitte rjag hemma och dricker smootie, som jag likförbaskat spillde på mina nya byxor, så sur är jag! Och björnbär går inte bort på jeans va? To bad for be helt enkelt.  Så nu sitter jag här byxlös dessvärre.

Ska snart till Överby, ta en fika och försöka hitta en snygg ring. Sedan blir det att träffa Maja. Imorgon ska vi bo hos hennes bror som en bortrest, FF! WOOHO! 

Vad ska ni göra idag?



Marble SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Här är en liten snygg valborg outfit! Allt är från nelly.com!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0