Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

SOMMAR

Nu har jag tränat klart, göööött! Tränar som en gud som Lukas skulle sagt !  Tog sedan en tog björnbärssmootie, sååå gott!  Nu ska jag hoppa in i duschen, svetten typ rinner. Grrr! Valborg är nästan spikad, då är det att slå klackarna i taket med mina vänner!





Dessa var mina favorit outfit. Första bilden var en söt liten klädstil, perfekt till stranden. Andra bilden var sådana kläder jag skulle ta på mig om jag skulle till stan eller fika (: Tredje bilden  och fjärde bilden är de riktig party outfiten, älskar klänningarna! Dessa vill jag ha!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0