Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

FRÅGOR OCH SVAR

Hej på er och förlåt att jag inte har skrivit något idag. Jag har pluggat till mitt prov som är imorgon. Väldigt viktigt prov faktiskt. Har fått MVG varje gång på den kursen så det skulle vara bra om jag fick det nu med. Men just nu är jag hos farfar med min lilla syster och vi lekar "ett två tre röttljus" haha, hon är ju ganska söt systrami.

Tänkte svara på lite frågor som jag har fått. Men först måste jag säga TACK till alla fina kommentarer jag fått! Är så himla glad  över att ni finns och gör min dag bättre!

Vart har du köpt alla dina solglasögen?
Jag har köpt solglasögonen från Gina Tricot. Det är billiga men inga solglasögon jag rekomenderar eftersom det inte finns något UV skydd på dom!

Vilken fin blogg du har! Hur gamal är du?
Åh tack så mycket! Jag är 17 år. Fyller år om 11 veckor och 4 dagar ;)

Hur länge har du bloggat?
Ett halvår tror jag. Augusti har jag för mig att jag började !

Vilken bloggare ser du upp till?
Ser upp till? Jag har en bloggare som jag läser exakt varje dag och det är Kenza. Gillar hennes blogg extremt mycket!

Har du någon favorit affär, vilken isåfall?
Då måste jag nog säga H&M,  billig och bra. Men jag gillar även Topshop, men den finns ju inte i Trollhättan plus att den är lite dyr! Men mina favorit jeans är köpta där (:


Det känndes som du köpte massa i Stockholm, hur mycket köpte du för?
Ja, jag köpte allt en del. Det blev 4000 kronor som jag spenderade där uppe.

En bästa vän eller flera bra vänner?
Oj det är en lite svår fråga faktiskt. Men jag har ju ingen direkt "bästa vän" men många bra vänner! Men jag skulle hellre ha en bästa vän!

Kommer du ha någon tävling snart?
Nej det ser inte ut så, tyvärr! Men vill ni ha det så kan jag allt fixa en !

Hur mycket handlar du kläder för varje månad?
Oj , det är jätte olika. Jag har mitt studiebidrag som är på 1050. Och 150 kronor går till mobilen, 500 sparar jag och 400 får jag på kontot. Så allt från 400 och uppåt. Ibland så får jag lite extra pengar och så blir det att jag köper upp dom med. Fikar väldigt mycket med, blir nog upp mot 150 kronor varje månad.

Tjänar du något på bloggen?
Japp, en liten slant har jag allt tjänat ihop!

Finns en del frågot till, men dom hinner jag inte med just nu. Måste dra mig hem och plugga!



Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0