Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Träning... all the time!

Hej på er! Idag vaknade jag upp bredvid en snarkande Maja, härligt ! Sedan var det bara att gå upp och cykla iväg till Sportlife. Tränade S-core i 30 minuter. Sedan var det att åka hem och lämna lite kläder och gå ut och gå ut och springa i en timma! Senare idag kommer Emelie hem till mig, ska blir kul! Vi ska mysa och göra mat och kolla film! :)

Just nu kollar jag på Anna Anka söker assistent. Per-Robin är ju med ;) Så var bara tvungen att kolla lite!

Trökigt väder idag med, förut var det sol men nu är det kallt och grått!

Nej nu ska jag duscha och göra mig iordning och handla lite saker till middagen med min vän Emelie! ♥


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0