Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

TVÄTT OCH GRILL

Nu är jag hemma efter ett skönt träingspass. Mycket jobbigt idag faktiskt. Men det känns att jag bivit starkare! Nu ska jag tvätta klart. Sedan blir det solning direkt efteråt! Ska grilla idag faktiskt. Hos min farfar, ska bli gottoch det är sånt fint väder. (: När jag har blivit mätt och god ska jag träffa min underbara vän Josefine!

Nej, nu kallar tvätten på mig. höhö!

Mina läsares kommentarer
Postat av: Anonym

Mode blogg!? Det kan man ju knappast säga, fjortis snarare.

2010-04-24 @ 18:16:15
Postat av: Sara

USCH vilken dålig blogg!

2010-04-25 @ 20:54:05
Postat av: John

fyfaan..

2010-04-26 @ 17:43:50

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0