Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

TRÄNINGSPASS OCH SHOPPINGPASS

God morgon! Hur mår ni? Jag mår super och rär hur taggad som hellst till att träna idag! Visserligen har jag ont i magen, men vad gör det? Träning är träning! Sedan blir det Överby ovh köpa skorna jag visade! :D JAG ÄR GLAD! Fick en slant från farfar så att jag kan köpa ett par skor (: och lite till! SKÖNT! Nu ska jag borsta mina tänder och sedan drar jag iväg till gymmet!


Min fina vän Emelie



NU DRAR VI


Mina läsares kommentarer
Postat av: * Em

Heeeej! Allt bra med dig? :)

2010-04-17 @ 16:50:01
URL: http://emelojs.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0