Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

TRÄNAD OCH KLAR FÖR SÄNGEN

Nu är jag hemma igen, ny duschad med en handduk runkt kropp och hår. Riktigt jobbigt var det idag!

s-core- 30 min
Crosstrainer (viktminskningsprogrammet) 20 min
power walk på bandet 20 min
och övrig träning på maskiner i 40 min. 

Idag vart det jobbigt kan jag säga. Och det känns i magen!  Imorgon blir det grillning hos min vän Johanna! Och självklart ska mina favorit brudar vara med också. Hoppas inte på regn väder iallafall!

Imorgon är det även skola som står på schemat. Börjar med lite töntig idrott. Och töntig idrott menar jag med att vi knapp gör något på lektionen. Vi förbränner inget och vi bildar inga muskler... Sedan blir det samhäll, och tillslut Etik! Fun fun! Efter det blir det hem och ta sig en riktig dusch och dra mig iväg till Johanna!

Vi hörs imorgon , vi börjar kvart över 8 så ställ dig utanför min dörr vid 5 över om du vill se mig i idrottskläder och osminkad ;) haha!

♥♥

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0