Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

TRÄFF MED LOVELY!

God morgon! Igår blev det bio med Emelie, en person som jag saknat otroligt mycket! Vi såg filmen Egde of darkness och den va riktigt bra faktiskt!  Den var nästan som filmen "Taken". Fast i denna filmen så dör döttern och polispappan ska leta reda på mördaren! Den får 4 av 5 stjärnor! Sedan så träffade vi Pontus och Matias och gick runt lite i stan (:

Nu sitter jag och äter lite god frukost, ska träffa Emelie om en stund. Vi ska kolla lite i stan och även fika. Fick reda på av mamma igår att det är rea på Euro sko, 30-70% . Perfekt nu när jag vill ha ett par Converse till!


Outfiten igår.
Jeansskjorta från NK
Svarta jeans från NK




Emmsan och jag!


Helt sjäva i biosalen ;)


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0