Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Sov gott!

Oj oj oj.. Bloggen börjar verkligen gå uppåt! Fan va stolt jag är över mig sjäv! Ska sattsa mer nu på min blogg, men nu måste jag tyvärr verka tråkig och säga att jag inte tänker blogga mer idag. Det blir faktiskt lite bloggande nu när jag måste låna mammas dator, eftersom min är sönder och jag jobbar och tränar varje dag. Kommer bli bättre när jag börjar skolan. Det kan jag lova! För nu är klockan ganska mycket. Klockan är  iallafall inställd på 05:00. Och då vill man ju få sova sina timmar. Eller hur?

Men ni får sova så HIMLA gott, för det ska jag gör. Tyvärr ska jag sova själv idag, men blir nog kanske någon sleep-over på torsdag, då är jobbet slut för denna terminen! :D

GOD NATT

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0