Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Soligt väder, nu går jag till Överby!

GOD MORGON! Vaknade lite senare idag, halv 8 ! Skönt. Har ätit lite frukost, så snart ska jag dra mig iväg till Överby och hämta mina nya träningsskor. De ska ha kommit idag, eller igår. Men då jobbade ju jag så jag ska kolla om det har kommit in ;) Sedan ska jag nog KANSKE köpa ett par skor från Din Sko, lite dyra bara. Måste ju betala dom själv i såfall.






Lite suddiga, men såsnygga på! Får kolla mitt konto om det finns några pengar kvar.

Men jag ska nog dra om en liten , liten stund. Det öppnar 10 så jag får väl gå halv så är jag nog där precis (:

Ha en fin dag, det är ju soligt som tusan! ♥

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0