Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

SOL SOL SOL!

Åh, jag känner verkligen att sommarn är påväg hit! Och jag ÄLSKAR det! Längtar tills jag kan använda mina fina klänningar och gladiatorsandaler! Vill bara ha mer, mer och ännu mer klänningar! Och min iPod har börjat krångla! Jag kan inte lägga in låter länge, men jag får fixa det. Måste ju gå på något sätt ;D

Sitter här och sjunger med en av mina ljusaste stämmor, kan ju säga att mamma inte uppskattar den direkt haha! Men så kan det vara, är det en bra låt kan man ju inte sluta sjunga baar för att ens sångröst suger haha!

Imorgon blir det att börja jobba igen. Tur att Vanessa börjar samtidigt som mig, då blir det att ta samma buss som sötan! (:

Nu ska jag kanske iväg och sola, tror jag iallafall! Kan ju va skönt att få lite färg innan solen riktigt värmer på ;) Lite fusk färg skadar ju ingen?

Söt bild på mig när vi höll på att flytta förra årets Maj.


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0