Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

RÖD!

 

Halloj! Efter jobbet så fikade jag i solen med Maja och Josefine. Var väldigt skönt faktiskt. Även om jag fick sitta med solen i ryggen.. Töntarna tog solplatserna! Men det gjorde inte så mycket. Fick lasange när jag kom hem och åt den på ballkongen samtigigt som jag satt nästan topless och solade på ballkongen! HÄRLIGT! Nu ska jag till Överby och lämna tillbaka mina nya träningsskor som jag haft i en vecka, de kostede 1200 kronor oh nu är det sönder.. är lite sur faktiskt! Men nu ska jag cykla och byta dom! ha det fint i solen ;D Hoppas ni får en lika dan röd färg i ansiktet som jag har fått idag :)

 


Mina läsares kommentarer
Postat av: Zzeta

Söt topp!

2010-04-15 @ 21:38:31
URL: http://emmazzeta.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0