Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

RISENS OCH JONAS

Mmm. RISEN! Kan det finnas något godare än det? Ja det kan det faktiskt men det är oroligt gott ändå! Köpte big pack haha. Beach 10 ? Är det verkligen något att satsa på? KLART det är! Jag kommer klara det galant! (positiv inställning)

Ska ta och knapra i mig lite risgrynsgröt och läsa kvällstidningen! Haha, låter som värsta gamlingen. men jag menar, det står om Jonas Bergström och att ahn har haft an affär med Tora. Jonas är prissesans Madelenes pojkvän! Ni är väl intresserande av kungafamiljen? Det är inte jag , men Madelene är så söt så jag måste bara läsa vad hon har blivit utsatt för!

♥♥


Mina läsares kommentarer
Postat av: bella

är det bra med dej idag? :)

2010-04-21 @ 21:09:46
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0