Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

REDO FÖR FEST

Jajjemen! Nu är jag hemma. Ska fixa mig och göra mig extra stilig. Sedan blir det av till min vän Johanna för fest! Tar med mig kamran så klart. Då får ni se lite bilder från kvällen. Men inte förens imorgon, kommer hem sent i natt så jag kommer inte orka sätta mig vid datorn det första jag gör. Då ska jag soooooova! Ska på ett s-core pass på morgonen. Hur ska jag orka? haha! Den som lever får se. Får se om jag ens överlever denna natt med mina vänner med allt dansande och skålande!

Min kamera har inget batteri så jag håller på att ladda den, så vi får se om jag hinner lägga ut någon outfit Men det ska vi nog kunna fixa ! Ni är ju trots allt ett par trogna läsare!

Nu ska jag fixa mig, hörs senare! Blir inget bloggande efter min outfit, som ni kanske förstår! ♥

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0