Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

PANNKAKOR

Åhhh. Ni ska bara veta hur trött jag är, så sjukt trött! Fick även veta att jag har VG i samhäll, nu ska jag bara jobba på och försöka på ett MVG. Har att år på mig, det är gött.

Idag ska jag nog bara plugga lite, träna mycket och sedan träffa Maja och sova med henne. Vi ska även planera lite inför imorgon. Valborg som sagt, lite överskattat faktiskt. Men jag vet lite och det är att mina närmaste och jag ska grilla kött och annat gott! Sedan får vi se vad som händer, Gamledal känns tråkigt och alla poliser kommer var där, även alla skinheads som kommer slå alla invandrare, no lifers..

Nu ska jag göra det som är näst godast i denna värld, PANNKAKOR. Hörs sen ♥


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0