Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

OREDRIGEARDE BILDER


Bilden är orange typ, därgör ser jag ut som en kines, men det är ljusets fel ;)

Oh le

In your face.

Alla bilder är oredigerade, kul va?

Åker inte förens om 60 min och jag är redan klar! Vad ska jag göra? :O Ja, men jag drar la ändå, utan mina vänner till sällskap på bussen. Nej nej nej. Jag åker med mina vänner, men vi tar en lite tidigare buss. Gott. Ska packa ner lite saker nu. Ska inte sova där, som resten av minna vänner ska, men det är för att jag ska upp och träna bort allt onyttgt jag får i mig denna kväll ;)

Ha en bra fredagkväll så hörs vi imorgon!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0