Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

NU SKA JAG TILL MIN UNDERBARA VÄN!

Tjenna bloggen!  Har kommit hem nu från min farfar. Det blev som jag ville, PANNKAKOR! Sedan blev det lite godis;D Väldigt gott ! Tvättade även min smutsiga cykel och byte sadel på den. Hade ju en sån liten sadel innan och då åkte ju skinkorna på var sin sida. Inte det snyggaste direkt. Men nu så har jag en liten större som jag fick av farfar i julklapp. Nu väntar jag på min vän Emelie som har varit och tränat, så duktig är hon. Men jag ska faktisk träna imorgon ;D Mage och rygg! Kommer kännas skönt. Ska även köpa skorna jag visade i morses, fick en liten peng så att jag kunde köpa dom ! :D

Jo juste ja.. Jag lämnade ett CV till avdelningschefen där jag jobbade för någon vecka sedan. Och ni i går så kom en personal och sa att dom hade sett mitt CV och sa att jag kommer få sommer jag där. Men så sa jag att jag hade fått sommarjobb redan, så jag kommer få timmanställning. Mest på helger, men det blir ju super. Lite extra pengar är ju inget jag vill missa!

Åh min söta Emelie ringde nyss och sa att vi skulle äta pizza! :D Jag ÄLSKAR pizza ! Det är jag verkligen sugen på idag, men visserligen är jag ganska mätt av pannkakorna och godiset. Men jag kommer nog få i mig en halv pizza iallafall. Nej, nu ska jag packa lite, ska sova hos min vän i natt :D GILLA GILLA!

Nu blir det inget mer bloggande för idag, tror jag inte iallafall. Jo, jag blogger från Emelie, när vi har ätit klart och gottat oss riktigt mycket!

Ha en fin kväll och ta hand om varandra! ♥


Mina läsares kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas att du får en mysig fredagskväll :)

2010-04-16 @ 19:48:11
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0