Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

NEW IN. SKOR!

Hej mina fina läsare! Nu är jag äntligen hemma efter en lååång shoppingtur. Köpte mina efterlängtade skor ! Dom är verkligen fina, men dom kommer jag inte använda förens i sommar! Om jag klarar hålla mig tills dess! VIll använda dom NUUUUUUU!

Snygga tår som sticker fram ;)

399:-

 

Nu har jag lämnat min fina vän, vi tog även en fika på Överby och hon fick köpt sig en riktigt fin väska. Jag sk köpa nästan en likadan, för den va übersnygg! Och OJ som det blåste! VART ÄR DET FINA VÄDRET? Hoppar det kommer fram snart, vill bli bruuuuuuun :D

 

Nu tjatar mamma på mig att jag ska skala potatis ;)  Ha en fin dag!

 


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0