Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Löshår och påskmiddad!

NU ÄR JAG HEMMA! Har ätit mycket god mat, och mycket god tårta! Sedan blev det träning, S-core och sprang på rullbandet i 30 minuter!

Nu ska jag äta något efter träningen. Imorgon börjar jag jobba igen, börjar kvart i 7 så jag är hemma vid 4. Vi hörs imorogn, och hoppas på att det är bättre väder än vad det varit idag!


Kolla inte i fjortis minen, utan håret. Det är min kusins löshår, gilla eller inte?



Jag är ingen höjdare på att göra snygga miner!

Mina läsares kommentarer
Postat av: Emmis

jag är inget bigfan av löshår, men de var super nice på dig. faktiskt!

2010-04-08 @ 23:08:49
URL: http://emmazzeta.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0